Gaby ligger på yogamattan med en baby.

Pröva på yoga med din bebis som vikt och guru

13.05.2020 kl. 09:48
Använd babyn som vikt, som inspiration och som din personliga guru under yogapasset.

Vi lät Gaby, bekant från både Babykaféet och Women's Café in English, babyn Viggo och Viggos mamma Hanna guida er via video.

Kolla in hur Gaby använder babyn som vikt och gör upplevelsen inspirerande för både sig själv och babyn! Yogapasset är uppdelat i fem videor.

Som bonus 42 minuter Vinyasa Flow med Gaby, för den som har barnvakt.

Babykaféet på Lilla Luckan i Helsingfors är tills vidare stängt. Som ersättande verksamhet producerar vi varje vecka en video eller en text för att stödja föräldrar med små barn.

Följ med på vår facebooksida Svenska Kvinnoförbundet i Sörnäs, på vår instagram-sida @kvinnis_sornas och i den tillfälliga gruppen Karantän Babykafé och Familjecafé så missar du inget.

Kom gärna med idéer om vad vi borde ta upp! Kontakta per e-post fredrika@kvinnoforbundet.fi tack!