Liv i luckan -överlevnadstips på Babykaféet

05.10.2020 kl. 10:27
Hemma med babyn?

Välkommen till Babykafeét på onsdag 7.10 för att få styrka och tips i vardagens kaos. Dagens gäst är Maria Sundblom Lindberg och rubriken är Liv i luckan-överlevnadstips för småbarnsföräldrar.

Maria är familjeterapeut som regelbundet skriver, poddar och gör tv om hållbart och katastrofalt familjeliv. Maria kommer ca 12-12.15 och börjar prata då.

Välkommen med din baby eller dina babysar till Lilla Luckan på adress Georgsgatan 27 i Helsingfors. Ingång till hissen från Tuppens torg. På plats finns skötbord, micro och amningsdynor.

Vi ber er komma ihåg handhygienen, säkerhetsavstånd och skriv namn och nummer på listan (som förstörs efter 14 dagar)! Vi har engångs munskydd på bordet som vi starkt rekommenderar att ni använder.

Intresserad av jämstäldhet på svenska i Finland? Dags att bli medlem i Svenska Kvinnoförbundet i Sörnäs! Följ länken Bli medlem i Svenska Kvinnoförbundet i Sörnäs.