JUL-PANDEMYS 12.12

04.12.2020 kl. 10:40
Kom i julstämning med Svenska Kvinnoförbundet i Sörnäs lördag 12 december 16-18.

Heidi Finnilä bjuder på diskussion gällande jul och stress och Eva Biaudet och Anita Westerholm diskuterar frågor som blir aktuella inför valet 2021.

Kom i julstämning med Svenska Kvinnoförbundet i Sörnäs. Ladda upp med glögg och pepparkakor rakt från ditt vardagsrum och knäpp på vår julsändning 12.12 mellan 16 och 18. Heidi Finnilä inleder kvällen med att tala om jul och den stress och press som kan komma att finnas runt högtiden. Heidi berättar själv:

“Julen var för mig magisk och härlig, ända tills jag blev mamma och stressade sönder mig själv med alla måsten som krävdes för att julen skulle bli så perfekt som möjligt. Skilsmässan var sedan den sista stöten för att någonsin mer kunna åstadkomma en perfekt jul. Vad kan jag göra för att få både mig själv och mina barn att älska julen igen?”

Efter det bjuder vi på lite julpyssel och kvällens program avslutas med Anita Westerholm och Eva Biaudet som diskuterar kommande kommunalval på basis av deltagarnas tankar.

Anmäl dig via länken HÄR. I samband med anmälan så får du (ej obligatoriskt) svara på frågor som kommer ligga som grund för Anitas och Evas diskussion.

Om du vill delta i julpysslet i realtid, se till att ha kronljus hemma, vi ses i december!