Babykaféet öppnar 1.9!

24.08.2021 kl. 10:16
Välkommen med din baby för att delta i babykaféets "ur och skur Babykafé" i september 2021.

Vi kör igång höstens verksamhet med vagnpromenader onsdagarna 1.9, 8.9, 15.9, 22.9 och 29.9. Varje gång träffas vi framför centrumbiblioteket Ode kl. 12.00, vid ingången mot riksdagshuset, under det utskjutande taket mot lekparken. På basen av vädret ser vi åt vilket håll vi går. Vi bjuder på frukt och kex.

Kaféekoordinator Jessika Luther hälsar:

"Ser framemot att träffa er - nya och inte så nya. Jag har saknat er och alla härliga barn. Många som varit regelbundna babykafebesökare börjar jobba eller babyna växt ur babykafe stadiet. Tack för er medverkan och lycka till, ha det härligt i fortsättningen och kom gärna tillbaka om det kommer en ny liten baby."

Alla är välkomna med! Sprid gärna ordet om Babykaféet på rådgivningen, till bekanta, bekantas bekanta och alla med en baby eller en baby på väg.

Under september är vi utomhus och från och med oktober hoppas vi kunna träffas på LillaLuckan på Georgsgatan 27. Om koronaläget tillåter träffas vi inne på Lilla Luckan från och med måndag 4.10 kl. 11.30. Babykaféets tid ändrar till måndagar i oktober.

Aktuell information publiceras i Babykaféets Whatsapp tråd. Vill du med i tråden? Meddela kafékoordinator Jessika per e-post jessika@kvinnoforbundet.fi

Intresserad av jämställdhet på svenska i Finland/Helsingfors? Dags att bli medlem i Svenska Kvinnoförbundet i Sörnäs! Följ länken Bli medlem i Svenska Kvinnoförbundet i Sörnäs.