Melinda framför datorskärmen.

Babyn sover inte, vad ska jag göra?

07.04.2020 kl. 09:24
Eftersom Babykaféet håller stängt har Melinda Gonzalez från Tiny Twinkle svarat på era frågor om babyns sömn per video.

I den första videon svarar hon på de vanligaste frågorna hon brukar få och i den andra svarar hon på de frågor som skickats in före inspelning. Har du ytterligare tankar och frågor kan du kommentera under inlägget i vår facebook-grupp, följ länken.

Del 1: Babyns sömn med sömnkonsulten Melinda från Tiny Twinkle

Del 2: Babyns sömn med sömnkonsulten Melinda från Tiny Twinkle

Melinda är certifierad sömnkonsult för barn och hjälper babysar att sova bättre och föräldrar att handskas med situationen. Ni hittar henne i fortsättningen genom tjänsten Tiny Twinkle.

Babykaféet på Lilla Luckan i Helsingfors är tills vidare stängt. Som ersättande verksamhet producerar vi varje vecka en video eller en text för att stödja föräldrar med små barn.

Följ med på vår facebooksida Svenska Kvinnoförbundet i Sörnäs, på vår instagram-sida @kvinnis_sornas och i den tillfälliga gruppen Karantän Babykafé och Familjecafé så missar du inget.

Kom gärna med idéer om vad vi borde ta upp! Kontakta per e-post fredrika@kvinnoforbundet.fi tack!

Fredrika