Sandra framför en tegelvägg.

Mat för småbarnsföräldrar

03.09.2020 kl. 14:07
Också mamma behöver nyttig mat medan barnen är små!

På onsdag 9.9 kl. 11.30 besöker Sandra Mellberg Babykaféet, denna gång är vi på Marthaförbundet (inte Lilla Luckan!).

Sandra, som är hushållsrådgivare på Marthaförbundet presenterar vardagsmat för småbarnsföräldrar med betoning på vad som är nyttigt för kvinnan (eller föräldern) efter graviditeten.

Eftersom vi har begränsat antal platser, med tanke på smittorisk, denna gång ber vi er anmäla på förhand om ni är på väg. Meddela om du och ditt barn deltar till jessika@kvinnoforbundet.fi tack!

Vi träffas på Busholmen:

Medelhavsgatan 14 C

FI-00220 Helsingfors

i Victoriakvarteret på Busholmen. Ingången är vid C-trappan (Livornogatan). Tryck koden 142 och bilden på en klocka, så öppnar vi.

Välkomna!

Stöd vårt arbete för jämställdhet, för småbarnsföräldrar och nyinflyttade kvinnor! Bli medlem i Svenska Kvnnoförbundet i Sörnäs. Följ länken till information om vad du får som medlem.

Fredrika