Babykaféet: Hållbarhet i garderoben

19.04.2021 kl. 14:59
Efter ett långt år av hemmakläder och zoomträffar ser vi fram emot att småningom börja träffas igen. Många av er kanske också börjar jobba efter en tid hemma med små.

Babykaféet på onsdag 21.4 håller öppet virtuellt kl 12, och dagens gäst är SandraEmilia från Voga styling.

"Hjälp-  jag vill inte shoppa loss, hur piggar jag upp mig själv och min garderob så enkelt som möjligt?"

Hur använda det som finns i garderoben så hållbart och fiffigt som möjligt? Hur våga, men också bara vara?

Länken till träffen publiceras i Babykaféets Whatsapp tråd. Meddela kafékoordinator Jessika Luther per e-post jessika@kvinnoforbundet.fi att du vill med. Välkommen!

Intresserad av jämställdhet på svenska i Finland/Helsingfors? Dags att bli medlem i Svenska Kvinnoförbundet i Sörnäs! Följ länken Bli medlem i Svenska Kvinnoförbundet i Sörnäs.