Kvinna med kaffekopp, glasögon och mellanmålspåse

After Work: Karriär 50+ torsdag 24.3

02.03.2022 kl. 10:49
Vilka konkreta och mentala hinder möter vi i karriären kring 50? Vilka lösningar finns? Välkommen med på den andra delen i Svenska Kvinnoförbundet i Sörnäs After Work -serie (F)risk nu! med temat karriär 50+.

Kvällens gäst är mentor och businesscoach Yvonne Westerlund. Under kvällen får vi också ta del av Mia Hafréns tips och berättelse om hur hennes karriär tog en vändning. Hon är skådespelare, musiker och lösningsinriktad terapeut. Lyssna på diskussionen eller ställ frågor. Diskussionen leds av Fredrika Biström.

Servering: Rött eller vitt, ost, frukt och kex.

Vi har ett begränsat antal platser så anmälan senast 22.3 via formuläret är obligatoriskt: www.lyyti.fi/reg/Frisknu2

Tiden är torsdag 24.3 kl. 18-20 och platsen är föreningens möteslokal "Paviljongen" på adress Estnäsgatan 12 C 29. Summerknapp SKF Sörnäs i portgången.

Tillfället är öppet för alla som är intresserade av hälsa, hållbart arbetsliv och av Svenska Kvinnoförbundet i Sörnäs verksamhet. Välkommen med!

Ifall restriktionerna kräver det ses vi via webben (zoom). Vi meddelar det i så fall åt alla som har anmält sig.

Fredrika Biström