Tre nycklar, på en står det

Liten tvåa uthyres i Helsingfors för dig som arbetar inom sjuk-, dag- eller äldrevård

08.12.2021 kl. 12:08
Lägenhet med 2 rum (44 kvm) och kokvrå på Castrénsgatan 5 i Helsingfors uthyres åt dig som arbetar inom sjuk-, dag- eller äldrevård i Helsingfors.

Hyran är 560 euro per månad. Normalförbrukning av el samt vatten för en person ingår i hyran.

Vi erbjuder ett tidsbundet hyresavtal på 1 år med möjlighet till förlängning två gånger, förutsatt att hyresgästens arbetsförhållande fortgår.

Lägenheten är ledig från 1.1.2022. Uppsägningstiden är 1 månad. Hyresgästen måste ha en omfattande hemförsäkring. Vi uppbär en månads hyresgaranti.

Är du intresserad? Sänd en kortfattad fritt formulerad ansökning med dina kontaktuppgifter och eventuella referenser till fredrika@kvinnoforbundet.fi senast 17.12.2021.

Vi kontaktar dig snarast efter att ansökningstiden gått ut.

Intresserad av jämställdhet på svenska i Finland/Helsingfors? Dags att bli medlem i Svenska Kvinnoförbundet i Sörnäs! Följ länken Bli medlem i Svenska Kvinnoförbundet i Sörnäs.