Vi rekryterar: Är du vår vikarierande verksamhetskoordinator?

21.11.2023 kl. 10:56
Svenska Kvinnoförbundet i Sörnäs är ett samlande forum för oss som vill arbeta för jämställdhet i Helsingfors. Vi ordnar seminarier och kulturaktiviteter samt stöder kvinnor i politiska val, nyinflyttade kvinnor och familjer i deras vardag. Vi är en av Svenska Kvinnoförbundets lokalavdelningar.

Under år 2024 uppmärksammar vi EU-valet och våra kandidater som ställer upp. Vår fortgående varsamhet rullar även på som vanligt. Vår deltidsanställda verksamhetskoordinator blir i januari på föräldraledighet och därför söker vi nu en

VIKARIERANDE VERKSAMHETSKOORDINATOR

På deltid 3 dagar i veckan, tidsbundet 1.2.2024-28.6.2024 (5 månader).

Verksamhetskoordinatorn fungerar som verksamhetsledarens stöd i valarbetet och i den fortlöpande verksamheten.

Vi söker dig som är positiv, öppen för nya idéer och intresserad av samhälls- och jämställdhetsfrågor. Du bör ha erfarenhet av projektarbeten, kampanjer och kulturproduktion. Du bör vara bekväm på både engelska och svenska i tal och skrift. Kunskap i trygg kommunikation och marknadsföring via webben och sociala medier ses som ett plus.

Arbetet går att kombinera med annat deltidsjobb eller studier. Vi erbjuder en lön på 1680 euro i månaden.

Sänd din fritt formulerade ansökan samt CV senast 10.12.2023 per e-post åt fredrika@kvinnoforbundet.fi. Intervjuer sker under vecka 50-51.

Tilläggsuppgifter ges av verksamhetsledaren Fredrika Biström per tfn +358 50 538 1594 eller e-post.