Sörnäs AW: Länge leve lusten! 24.10

18.09.2023 kl. 13:24
Välkommen på en kväll om sexualitet, självkänsla och behov tisdag 24.10 kl. 18-20.

Hur går det till att hålla lågan levande i en långvarig relation, eller hur är det att bege sig ut i dejtingvärlden 50+? Välkommen med på Sörnäs AW med temat lust, njutning och trygghet i mogen ålder. Kvällen passar också yngre personer som lever i en längre relation.

I panelen Kajsa Heselius, tantrisk coach och sexualrådgivare, Heidi Finnilä som delar med sig av tips och Monika Pensar, teolog, sexualrådgivare och småbarnspedagog. Diskussionen leds av Fredrika Biström som är Svenska Kvinnoförbundet i Sörnäs verksamhetsledare och dessutom är utbildad sexualfostrare.

Servering: Rött eller vitt, ost, frukt och kex. Kvällen är öppen för kvinnor i alla åldrar men med betoning på livet kring 50. Begränsat antal platser. Det är obligatoriskt att anmäla sig på förhand.

Tiden är tisdag 24.10 kl. 18-20 och platsen är föreningens möteslokal i Kronohagen. Vi meddelar adressen åt alla som anmäler sig.

Anmäl dig senast fyra dagar före kvällen via länken

www.lyyti.fi/reg/lusten

Välkommen med!