Sörnäs Julmingel 2023

06.11.2023 kl. 12:57
Välkommen på Sörnäs julmingel 2023 på G27 torsdag 30 november kl. 18.30-21 för att njuta av programmet, äta gott och träffa andra medlemmar!

På programmet står musik med Dollypops och en  rapport från riksdagen med riksdagsledamot Eva Biaudet. Dollypops förgyller vår fest genom att ömsint driva med 1930-50-talets artister och slagdängor.

Det bjuds på buffé, glögg och pepparkakor.

Platsen är Sfp:s och Kulturfondens gemensamma  möteslokal på sjätte våningen på Georgsgatan 27 i Helsingfors. Gå in genom Luckans utrymmen och åk upp med nyare hissen som har glasväggar till våning 6.

Vänligen anmäl dig via länken (klicka i bilden)

senast 27.11 så kan vi anpassa serveringen tack!

Inbjudan har gått ut till alla våra medlemmar men platser finns kvar. Därför har vi öppnat anmälan för alla intresserade. Blir det fullbokat aktiveras kölistan.