God morgon Europa! - Svenska Kvinnoförbundet i Sörnäs frukost inför EU-valet i Folkhälsanhuset i Brunakärr

21.05.2024 kl. 10:27
Kom och träffa Svenska Kvinnoförbundet i Sörnäs EU-vals kandidater Eva Biaudet och Oona Hagman i Folkhälsanhuset i Brunakärr.

Välkommen på frukost med våra EU-vals kandidater Eva Biaudet och Oona Hagman onsdagen den 29.5 i Folkhälsanhuset i Brunakärr.

Har du frågor gällande EU-valet eller teman du vill diskutera?  Nu har du chansen att lära känna våra EU-vals kandidater och njuta av en god frukost i gott umgänge!

Frukosten ordnas kl. 8.15-10.15. Vi samlas i husets Café Blanka som finns på första våningen.

Tillfället är öppet för alla som anmäler sig på förhand. Du kan anmäla dig till frukosten här.

Aleksandra Sjöberg