Investering för småbarnsföräldrar

15.02.2021 kl. 13:32
Nyfiken på investering?

Vi får många budskap och mycket reklam om hur vi ska spara våra pengar. Funderar du på hur du ska tänka om aktier och vad du ska tro på?

Välkomna med på Babykaféets träff onsdag 17.2 kl. 12 om investering -hur, när, hur mycket? Vår expert Elisabeth Schauman, lektor på Metropolia leder oss in i grunderna och svarar på era frågor.

Länken till träffen publiceras i facebook-gruppen Karantän Babykafé och Familjecafé och sänds ut på whatsapp i Babykféets egen diskussionstråd. Vill du med i Babykaféets whatsapp-grupp så missar du inget? Sänd ett mail åt jessika@kvinnoforbundet.fi så lägger hon till dig.

Välkommen med!

Intresserad av jämställdhet på svenska i Finland/Helsingfors? Dags att bli medlem i Svenska Kvinnoförbundet i Sörnäs! Följ länken Bli medlem i Svenska Kvinnoförbundet i Sörnäs.