Tvåa uthyres i Berghäll åt dig som arbetar inom sjuk-, dag- eller äldrevård i Helsingfors

13.03.2023 kl. 12:52
Lägenhet 44 kvm, 2 rum, kokvrå och badrum i Berghäll, Castrensgatan 5 i Helsingfors.

560 €/ mån inkl. normal förbrukning av vatten för 1 pers ingår i hyran.

Vi erbjuder ett tidsbundet hyresavtal på 1 år med möjlighet till förlängning om du fortsättningsvis arbetar inom sjuk-, dag- eller äldrevård i Helsingfors.

Vi uppbär en månads hyresgaranti och förutsätter att du har en omfattande hemförsäkring. Uppsägningstiden är 1 månad.

Om du är intresserad så skicka snarast en kort CV och eventuella referenser till Fredrika Biström, epost: fredrika@kvinnoforbundet.fi så kontaktar vi dig.