När är det dags för baby nummer två, tre..?

24.02.2023 kl. 14:03
En ny liten familjemedlem förändrar allt och kan ställa familjelivet på sin spets. Välkommen till Babycaféet för att diskutera!

På måndag 27.2 kl. 11.30 är Babykaféet öppet och dagens gäst är Jutta Seppinen. Hon delar med sig av sina tankar om livet och föräldraskap, hur kombinera familj och karriär och hur tämja kaoset.

Samma dag får vi också besök av Linda Gustafsson från Mothers in Business som ger sin syn på saken.

Kom och drick en kopp varmt, delta i diskussionen, lyssna, eller bara slappna av. Vi öppnar som vanligt kl. 11.30 och stänger kl. 14.

Alla föräldrar är välkomna till Svenska Kvinnoförbundet i Sörnäs svenskspråkiga babykafé i samarbete med Lilla Luckan i Helsingfors (Georgsgatan 27). Du kommer lättast in genom porten till glashissen och upp till andra våningen. Du kan ta vagnen med hela vägen. På plats finns micro, skötbord, amningsdyna och matningsstolar.

Fredrika Biström