Föräldraledighet, bonus eller minus i karriären?

14.04.2020 kl. 11:17
Yvonne Westerlund från Uraklinikka ger sina bästa karriärtips via zoom 15.4.2020 kl. 12.30-13.30.

Du kan ladda ner hennes ppt-visning som pdf-fil via länken till EasyUpload (länken i bruk till 19.5.2020).

Välkommen med via video! Länk till föreläsningen på zoom:

(Avsändare är Life Skills Academy Finland.)

Yvonne är bekant för de som besökt vårt Babykafé och för de som deltog i Karriärkraft / Career confidence tidigare i år. Vi är väldigt glada över att vi kan erbjuda pepp på distans trots att det fysiska kaféet måste hålla stängt tills vidare.

Vårt Babykafé på Lilla Luckan i Helsingfors är tills vidare stängt. Som ersättande verksamhet producerar vi varje vecka en video eller en text för att stödja föräldrar med små barn.

Följ med på vår facebooksida Svenska Kvinnoförbundet i Sörnäs, på vår instagram-sida @kvinnis_sornas och i den tillfälliga gruppen Karantän Babykafé och Familjecafé så missar du inget.

Kom gärna med idéer om vad vi borde ta upp! Kontakta per e-post fredrika@kvinnoforbundet.fi tack!