Feelgood-kväll för lärare och alla som jobbar i skolorna

12.09.2024 kl. 13:08
Välkommen med på en trevlig kväll med möjlighet att ventilera och ta in åsikter och idéer om välmående i skolorna.

Hösten har dragit igång och verksamheten i skolorna rullar på utan problem. Eller? Finns det mer vi kan göra för arbetsron och inspirationen?

Tiden är onsdag 25.9 kl. 18-20 och platsen är föreningens möteslokal ”Paviljonen” i Kronohagen.

Kvällens experter är läraren Runa Ismark och Henrika Wendelin, ämneslärare. Diskussionen leds av Fredrika Biström från Svenska Kvinnoförbundet i Sörnäs.

Det delas ut goodiebags åt alla deltagare!

Om det kommer upp politik vi som förening borde driva så tar vi det vidare.

Anmäl dig via länken till anmälningsformuläret.

Sörnäs AW:s är öppna för alla som anmäler sig på förhand. Är du medlem i Svenska Kvinnoförbundet i Sörnäs kan du fritt bjuda in vänner, bekanta och kolleger.

På våra afterworks bjuder vi på rött eller vitt, ost, frukt och kex. Det finns glutenfria snacks.