Sörnäs julmingel 2024

25.09.2024 kl. 13:05
Välkommen på Sörnäs julmingel 2024 onsdag 27 november kl. 18.30-21 för att njuta av programmet, äta gott och träffa andra medlemmar! Årets tema är skogen.

På programmet står musik inspirerad av naturen med Linda Sundberg från folkmusikduon Folk utan dräkt, lansering av föreningens enkät om verksamheten, med Anna Jungner-Nordgren och en rapport från riksdagen med riksdagsledamot Eva Biaudet. Utrymmet smyckas av grandoftande väsen från finska skogen, signerade konstnär Nina Albrecht.

Det bjuds på buffé med smaker från närskogen, glögg och pepparkakor. För serveringen står Mums by Sandra. Glutenfria och laktosfria alternativ finns.

Platsen är G27, på Georgsgatan 27, våning 6 (upp med glashissen från Luckan) i Helsingfors.

Även du som inte är medlem i Svenska kvinnoförbundet i Sörnäs är välkommen med på festen (på plats går det utmärkt att skriva in sig!). Vänligen anmäl dig via länken till anmälan senast fem dagar före festen eller så länge formuläret är öppet: