Mänochpaus – en stand-up om att medelåldras

07.10.2024 kl. 14:15
Kom med och fira Klimakteriedagen 2024 på Luckan 18 oktober med oss!

Kom med och fira Klimakteriedagen 2024 på Luckan 18 oktober med oss! Vi börjar med mingel, sedan stand-up följt av diskussion om svallningar, svett och sanningar. Denna gång ser vi på medelåldern både ur manligt och kvinnligt perspektiv.

Var: Luckan i Helsingfors, Georgsgatan 27

När: 18.10.2024 kl. 18.30.

Kvällen är avgiftsfri och öppen för alla som anmäler sig på förhand. Programmet arrangeras som ett samarbete mellan Luckan i Helsingfors och Svenska Kvinnoförbundet i Sörnäs.

Kvällens program:

• Mingel med skumppa och snacks
  • Sång med Madame De La Menopaux aka Kim Gustafsson
  • MÄNOCHPAUS - EN STANDUPSHOW OM ATT MEDELÅDRAS med Fredi Lilius
  • Diskussion med komiker Fredi Lilius, klimakteriecoach Eva-Lotta Backman och författare Sanna Tahvanainen och Larrie Griffis som moderator.

Anmälan till evenemanget hittar ni här: