Barnfesten 2024 - vi deltar med Babydisco!

08.04.2024 kl. 14:37
Vi är en av medarrangörerna för årets Barnfest lördag 13 april kl. 11-15 och bidrar med Babydisco.

Välkomna alla dansglada babysar, barn och vuxna till ett rum fyllt med färg, musik och rörelse. Skaka rumpan, sitt på gympabollen eller snurra runt. Med jämna mellanrum bjuds det på Rimjam i samma utrymme.

På festen kan du också måla med ljus, hitta och rita ljud, pyssla drömblommor, bygga en tågvagn, bekanta dig med en ledarhunds arbete och varva ner i Helmets popup bibliotek. Denna gång finns det också program utomhus, en äventyrsbana och sportrullstolar som barnen får provköra och mycket mer. Kom och njut av en tillgänglig dag för barn och deras viktiga vuxna. Hela programmet finns på webben att ladda ner.

Evenemanget är kostnadsfritt. Ingen förhandsanmälan behövs. En del verkstäder och föreställningar har en starttid med ett begränsat antal platser. I Annegårdens entré finns platsbiljetter att hämta under festdagen den 13 april.

Ett begränsat antal biljetter kan bokas och hämtas från Luckan i Helsingfors innan festdagen under tiden 25.3-12.4.