Ledigt deltidsjobb: BABYKAFÉ- KOORDINATOR

10.01.2019 kl. 09:29
Är du bra på att bemöta barn och föräldrar på ett tryggt sätt, kan skapa mysig stämning, och är i behov av extraknäck?

Svenska kvinnoförbundet i Sörnäs arrangerar varje onsdagsförmiddag under terminerna en träffpunkt för småbarnsföräldrar på Lilla Luckan i Helsingfors. Träffpunkten ”babykafé” finns till för att skapa gemenskap, stödja föräldrar och informera. Nu letar vi en koordinator som planerar och förverkligar verksamheten i samarbete med oss.

Koordinatorn arbetar självständigt och uppskattningsvis 5 timmar per träff. Till babykafékoordinatorns uppgifter hör att planera program och boka eventuella gäster, att sköta om marknadsföring och information, samt att leda själva träffarna på onsdagar kl. 11.30-14, inklusive att göra inköp, ställa i ordning och städa undan. Lönen är 85 euro per utförd träff.

Är du personen vi söker önskar vi din fritt formulerade ansökan med cv senast fredag 25.1.2019 till adress fredrika@kvinnoforbundet.fi. Svenska Kvinnoförbundet i Sörnäs verksamhetskoordinator svarar på eventuella frågor gällande jobbet. Välkommen med din ansökan! Arbetsintervjuer utförs under vecka 5.

Svenska Kvinnoförbundet i Sörnäs är en av Svenska kvinnoförbundets lokalorganisationer.

Läs mer om vår verksamhet på vår hemsida, på vår facebooksida och instagram.

Fredrika Biström
Verksamhetskoordinator